مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا بازیکن کلیدی برای یووه

پوگبا بازیکن کلیدی برای یووه

مائورو ژرمن کامورانزی هافبک پرتلاش سابق یوونتوس پس از بازی زیبای یووه مقابل تورینو به تمجید از ستاره فرانسوی یووه پرداخته و اعلام کرده است که پوگبا نقش کلیدی و مهمی در یوونتوس فعلی دارد .

هافبک ایتالیایی - آرژانتینی سابق آتزوری گفت :

" با رفتن ویدال و پیرلو وظیفه پوگبا هم در خط هافبک سنگین تر شد بخصوص اینکه او شماره 10 یووه را هم بر تن می کند که شماره بسیار بزرگی است. اما با وجود اینکه از ابتدای فصل انتقادات زیادی از او شد ولی او نشان داد که یک بازیکن طراز اول و مهم برای یوونتوس است "

" اگرچه یوونتوس او را نگه داشت ولی در ادامه حفظ چنین بازیکنی با توجه به پیشنهادهای زیادی که دارد سخت است ، باید دید طرح باشگاه یوونتوس برای او چیست "

" پوگبا در حال حاضر نقش مهمی در تیم یوونتوس دارد و به بازیکن قابل اعتماد برای آلگری تبدیل شده. البته او جوان است و نیاز دارد که خیلی پیشرفت کند اما تحمل فشارها و ادامه روند مثبت برای او نکته قابل توجه ای بشمار می رود "

" به نظرم حالا که یووه در حال بهتر شدن است او و سایر بازیکنان هم می توانند عملکرد بهتری داشته باشند زیرا با وجود فشار زیادی که در یووه وجود دارد برخی دچار مشکل می شوند "

دیبالا ی جوان و موثر ..

" با اینکه بسیار جوان است اما بسیار پخته بازی می کند، نمایش های خوب او باعث شده است که خیلی ها لب به تحسین ِ او باز کنند . او بازیکن با کیفیتی است و می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند . علاقه مندم که او سال ها در یوونتوس باشد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: